brzęczyk niewyłączonych świateł

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Deco
    Rider
    • 2008
    • 612

    #26
    Tak to Ciebie dopadło. Jak zrobisz to sam to oksz ok 10-15 zł

    Komentarz

    • tryton
      Elegance
      • 2008
      • 935

      #27
      jedno co mogę polecić to przed rozbieraniem zamka i naprawą mikrostyku polecam potraktowanie zamka wd 40 mnie też mikrostyk zaczynał szaleć i po dość obfitym napsikaniu w zamek oleju wszystkie kłopoty zniknęły więc nim zaczniecie poważniejsze naprawy warto spróbować, koszt niewielki robota żadna a może i u was w większości przypadków to pomoże

      Komentarz

      • rafalis222
        Ambiente
        • 2009
        • 160

        #28
        Mi wd pomógł ale tylko w drzwiach pasazera a od kierowcy niestety juz nie .

        Komentarz

        • zielony49
          Ambiente
          • 2009
          • 180

          #29
          Dzięki Deco, Tylko zastanawiam się dlaczego elektryk (ma miano dobrego fachowca) wg jego diagnozy wymiana częsci wraz z robocizną bedzie kosztowala ok 500 zł, i dlaczego zaproponował zrobienie obejscia poprzez nawiarcenie dziury wtedy koszt wynosilby ok. 100zł, Gdzie mozna kupic ten miktostyk o którym wczesniej napisałeś?
          Pozdrawiam.
          Dipol

          Komentarz

          • tryton
            Elegance
            • 2008
            • 935

            #30
            tu macie co prawda opis z vw ale w octavi jest podobnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122053

            Komentarz

            • winni77
              RS
              • 2009
              • 2183
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #31
              Zamieszczone przez zielony49
              Tylko zastanawiam się dlaczego elektryk (ma miano dobrego fachowca) wg jego diagnozy wymiana częsci wraz z robocizną bedzie kosztowala ok 500 zł,
              Może robocizna jest droga? Mnie kiedyś w Tico lało się na wycieraczkę pasażera (jak używałem spryskiwacza) z braku doświadczenia pojechałem do "ASO" gdzie skasowali mnie 140 dukatów Innym razem ciekło po klapie (rurka się przetarła). Naprawa kosztowała mnie 2 zł za rurkę (w akwarystycznym) + 20 minut pracy Choć te 0,5k zl wciąż wydaje się być bardzo wygórowaną kwotą. Jeśli natomiast styk jest podobnie instalowany jak w Tico to jak Deco, pisze - zamkniesz się w kwocie 20zl.
              Mój "Batmobil"

              Komentarz

              • tryton
                Elegance
                • 2008
                • 935

                #32

                Komentarz

                • socha86
                  Classic
                  • 2008
                  • 34

                  #33
                  Wielkie dzięki chłopaki za pomoc
                  Ja kupiłem mikrostyk za 5 zł i dwie godzinki pracy
                  Grunt to śmigać!

                  Komentarz

                  • zielony49
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 180

                    #34
                    Ja też zamówilem na allegro za 16 zł. Napisz czy juz zainstalowaleś i czy zadziałało?
                    Dipol

                    Komentarz

                    • socha86
                      Classic
                      • 2008
                      • 34

                      #35
                      W moim przypadku czas wymiany to 2 godziny, wszystko zamontowane i działa bez zarzutów
                      Grunt to śmigać!

                      Komentarz

                      • thomasc
                        Classic
                        • 2009
                        • 28

                        #36
                        socha86, da rade to wymienić bez jakiejś "fachowej" wiedzy na temat elektroniki itp...? czy wymiana tego przełącznika to czyste manualne czynności? wg którego opisu to wymieniałeś?

                        Komentarz

                        • tryton
                          Elegance
                          • 2008
                          • 935

                          #37
                          znalazłem jeszcze coś takiego może komuś to pomoże http://www.taligentx.com/passat/images/photo.php?photo=344&u=26|0|...

                          Komentarz

                          • socha86
                            Classic
                            • 2008
                            • 34

                            #38
                            W zasadzie ja już kiedyś rozbierałem tapicerkę z drzwi więc nie miałem z tym żadnego problemu. Jak dobrze pokombinujesz to też nie trzeba wyciągać wkładu zamka. Trzeba tylko pod odpowiednik kontem wyciągać mechanizm zamka.
                            Żadnej wiedzy elektronicznej nie musisz posiadać, odcinasz dwa kable od starego mikrostyku no i ewentualnie trochę wiedzy na temat lutowania i podłączenia nowego.
                            Ja kupiłem taki

                            z tą blaszką łatwiej jest go tam dopasować i się tak szybko nie zniszczy, bo w zasadzie to ten mały cypelek się psuje.
                            I jak widzisz na foto posiada on 3 wyjścia a kable są dwa. W tym przypadku podłączasz kable pod C oraz NO, nie ma różnicy który kabel gdzie idzie. Jak już zamontujesz mikrostyk to przed złożeniem sprawdź czy wszystko działa poprawnie.
                            Grunt to śmigać!

                            Komentarz

                            • thomasc
                              Classic
                              • 2009
                              • 28

                              #39
                              no to extra, dzięki za odp, jakbyś mógł jeszcze tylko podać info gdzie kupiłeś ten mikrostyk, byłbym wdzięczny

                              Komentarz

                              • socha86
                                Classic
                                • 2008
                                • 34

                                #40
                                Można kupić go na allegro bądź innym serwisie internetowym. Ja poszedłem do sklepu z takimi pierdołami elektronicznymi typu radia telewizory anteny diody itp. i tam go dostałem na miejscu koszt jak mówiłem wcześniej 5 zł
                                Grunt to śmigać!

                                Komentarz

                                • zielony49
                                  Ambiente
                                  • 2009
                                  • 180

                                  #41
                                  Ja już zalatwilem problem, kupiłem mikrostycznik na allegro za 17 zł. elektryk zamatowal mi i wszystko działa, za uslugę zaplacilem elektrykowi 80 zł
                                  Dipol

                                  Komentarz

                                  • zgucio
                                    Rider
                                    • 2007
                                    • 691

                                    #42
                                    zielony49, to nieżle elektryk z ciebie zdarł to nowy zamek byś miał ze te pieniądze mikrostyk+wymiana
                                    ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                                    JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                                    Komentarz

                                    • zielony49
                                      Ambiente
                                      • 2009
                                      • 180

                                      #43
                                      Zamieszczone przez zgucio
                                      zielony49, to nieżle elektryk z ciebie zdarł to nowy zamek byś miał ze te pieniądze mikrostyk+wymiana
                                      No nie wiem czy zdarł, zakup calego modułu kosztuje ok 500 zł, i robocizna ok 100 zł, taką otrzymalem informacje z serwisu skody.
                                      Pozdrawiam.
                                      Dipol

                                      Komentarz

                                      • zgucio
                                        Rider
                                        • 2007
                                        • 691

                                        #44
                                        zielony49, a kto powiedział żebys kupował w serwisie

                                        tu kolega z forum sprzedaje http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ighlight=zamek

                                        miałem brać od niego bo mi coś centralka świruje ale wstrzymałem sie do diagnozy chłopaków z warszawy na ul. Syreny zobaczymy co powiedzą
                                        ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                                        JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                                        Komentarz

                                        • Kamcio
                                          Classic
                                          • 2010
                                          • 17

                                          #45
                                          Witam panowie ,jesli pozwolicie podlacze sie pod ten temat choc u mnie niema to nic wspulnego z brzeczykiem .
                                          Mianowicie niemam oswietlenia przy otwartych dzwiach ,swiatla swieca sie caly czas i nigdy nie gasna chyba ze wylacze recznie.Do tej lampki ida 3 kable ,dwa minusy i jeden plus i ten minus ktory powinien byc tylko przy otwartych dzwiach jest caly czas.Dodam ze w przednich dzwiach mam zamontowane orginalnie lampki i one dzialaja.Myslicie ze to moze byc ten czujnik w tylnych dzwiach?? Moze jakies inne pomysly??
                                          Prosze o pomoc .pozdrawiam

                                          [ Dodano: Wto 14 Wrz, 10 10:54 ]
                                          dodam jeszzce ze mialem z dwa razy taka akcje ze nie moglem wcale wlaczyc swiatel na podsufitce.Tylko musialem odczekac jaks czas i dopiero sie zapalily.

                                          Komentarz

                                          • p1iotr
                                            Classic
                                            • 2009
                                            • 22

                                            #46
                                            Witam kolegów
                                            ja mam zgoła odmienny problem z brzęczykiem
                                            po zgaszeniu silnika po okolo 10 sekundach zaczyna mi brzęczeć ten cały brzęczyk
                                            i tak cały czas nie wiem co z tym zrobić
                                            jak światła włączam to jest sygnał ciągły przy otwartych drzwiach
                                            po wyłączeniu świateł zaczyna brzęczeć przerywanie i co najgorsze nie przestaje
                                            czy ktoś się z takim dziwactwem spotkał może
                                            Nurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem

                                            Komentarz

                                            • kamilkamien
                                              Drive
                                              • 2011
                                              • 51
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                              #47
                                              wracając do brzęczyka, to pierwsze, zanim zacznie się coś kupować warto sprawdzić WSZYSTKIE bezpieczniki z tablicy... U mnie brzęczyk też nie działał przez banalny problem...
                                              Kupiłem sobie radyjko z Chinlandii, taka tam popierdziawka za kilkadziesiąt złotych. Kostki ISO to myślę, wpinam i finito... Zgadza się... Podpinam separator do stacyjki i radio zgasło... No to do radia i sprawdzam bezpiecznik... Cały! :evil: Radio nadal cisza, zabieram się do reszty bezpieczników i okazało się, że tam jest jakiś wywalony. Jaki? Nie pamiętam. Wsadziłem "jakiś" o byle jakiej wartości tak dla sprawdzenia czy radio orzyło i zadziałało... Radio w kieszeń i heja! Co dziwnego? Dziwnie ryglował mi się zamek w centralnym, tak jak by to napisać, na jeden raz... Ale sprawę zbagatelizowałem... Zauwarzłem też, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki światło w kabinie się zaświeca (co jest normalne) oraz że nie działa mi brzęczyk...
                                              Raz jeszcze do bezpieczników... Okazało się, że był przepealony jeszcze jeden bezpiecznik... Od czego, taż nie powiem... Nic więcej tylko do sklepu, komplet bezpieczników, wymieniłem wszystkie tak jak trzeba na właściwe wartości i wszystko działa! Działa radio, światła i brzęczyk! Pierwsza sprawa to styki i bezpieczniki później dalsze inwestycje! Jeśli masz możliwości i dojście do VAGa to tam jest chyba opcja sprawdenia działania wszystkich wskaźników i sygnałów...

                                              Komentarz

                                              • p1iotr
                                                Classic
                                                • 2009
                                                • 22

                                                #48
                                                Właśnie sprawdzałem bezpieczniki i vagiem wskaźniki wszystko oki brzęczyk piszczy tak jak powinien przy włączonych światłach, ale niestety po wyjęciu kluczyka pyka sobie cały czas do momentu wyjęcia bezpiecznika od zestawu wskaźników i w dodatku bez włączonych świateł i to jest najgorsze jak sobie tak pyka, czyli ciągnie prąd może i niewielki, ale zawsze cos tam zbiera a tu idzie zima
                                                Nurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem

                                                Komentarz

                                                • tomus7
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 1896
                                                  • Peugeot

                                                  #49
                                                  A kierunek przypadkiem nie został wlączony :?:
                                                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                                                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                                                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                                                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                                                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                                                  Komentarz

                                                  • p1iotr
                                                    Classic
                                                    • 2009
                                                    • 22

                                                    #50
                                                    no własnie nic nie ma
                                                    wszystko powyłączane
                                                    i w momencie wyłączenia zapłonu miłe pykanie
                                                    juz rozebralem zegary i pozbylem sie głośniczka
                                                    i rozmawialem z kolega z seata
                                                    powiedział ze poprostu klękaja zegary wiec pozostało mi poszukac innych
                                                    i wymienić
                                                    Nurkowanie - Jedyny sport w którym osiągnięcie dna jest sukcesem

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...